23.4.2007

PANOMIES

Mä olen kova jätkä. Minulla on miljoonia jälkeläisiä ympäri Eurooppaa. Meikäläisen yhdellä iltalypsyllä saadaan tuhansia naisia paksuksi. Minun siittiöni ovatkin A1 - luokkaa. Mä oon kova jätkä. Paras sonni, mitä täällä on ikinä ollut. Mä olen työskennellyt tässä laitoksessa yli kaksikymmentä vuotta. Minä todella pidän työstäni. Päivisin me pelataan kavereiden kanssa bilistä ja juodaan olutta. Iltasin katotaan teleä ja käydään iltalypsyllä. Ennen mä poltin neljäkymmentä savuketta päivässä, mutta hoitajat kielsi sen, koska se kuulemma laskee meikäläisen nesteen laatua. Hoitajat kieltää meiltä aina kaiken kivan. Ennen me harrastettiin kundien kanssa nyrkkeilyä, mutta hoitajat kielsi senkin, koska me ollaan liian arvokkaita vahingoitettaviksi. Multa nousee sataseitsemänkymmentä kiloa penkiltä ja mä oon tän laitoksen moninkertainen kädenväännön mestari.
Jotkut kaverit kaveeraa tai ainakin yrittää kaveerata hoitajien kanssa iltalypsyn aikana, mutta mä en sellaista harrasta. Päälle vaan ja poks, niin helppoa se on.
Olisi ollut makeeta elää 1900-luvulla, mä olisin ollu jääkiekonpelaaja, varmasti olisin ollut.
On mulla äitikin, se on ihan kiva tyyppi. Se tuo mulle aina jotain tosi hyvää syötävää. Se näyttää nykyisin mua katsoessaan jotenkin surulliselta. Mä en ymmärrä sitä. Luulis, että se ois ylpeä, kun sen poika tekee tälläista tärkeetä työtä, eikä oo mikään vitun neutri. Se olis tietenkin halunnut tyttären.
Tiedeneutriinot koittaa kuulemma kehittää jotain vitun partenogeneesiä, tapaa jolla naiset saataisiin paksuksi ilman meidän miesten nesteitä.
Kaikki paska täässä maailmassa johtuu neutreista. Ensin ne kuihduttaa pallinsa pois joillain lääkkeillä ja sitten ne vie naiset ja kaikki työpaikat. Sitten kun ne on pilanneet meidän naiset ne jättää ne naiset. Nykysin ne asuu jossain vitun kommuuneissa. Niillä on jopa omia kaupunginosia ja kai kohta omia kaupunkejakin. Nykysin ne haluais jo oikeudelta lupaa pätkästä pallit pois kokonaan.
Nykyisin kaikki naiset on jotain vitun taitelijoita ja neutrit tekee kaikki duunit, hoitavat jopa lapsetkin. Ne vitun kävelevät anteeksi pyynnöt on vielä mielissään tästä kaikesta.
Helvetti, millaiseksi tämä maailma on mennyt. Kaikki vapaat miehet on horisevia kaljuja pappoja, jotka on dokanneet aivonsa pihalle ja kaikki kunnon karjut on näissä laitoksissa. Viimeiset tosimiehet elää laitoksissa. Vittu joo, maailma on paska paikka.
Täällä on toisaalta ihan kiva elää. Karjujen kanssa on kiva puuhata kaikennäköistä. Heittää tikkaa ja pelata korttia. Jotkut karjutkin pitää mua vähän hulluna, mutta eihän ne sitä mulle uskalla sanoa, ainakaan kahdesti.
On iltalypsyn aika. Taas mulle tulee toi hirveän näköinen vosu. Nuoret hoitajat pelkää mua ja mä saan aina ton vanhan luuskan. Se on tosi vittumainen. Sen silmistä näkee kuinka se vihaa meitä miehiä, kaikkia miehiä, mut etenkin mua.
Tällä kertaa mä kuitenkin näyttäisin sille, annan sille niin, että tuntuu. Nyt mä annan sille sillä tavalla kun niissä vanhoissa hyvissä leffoissa. Hoitajat oli kieltänyt meiltä ne leffat, koska niillä oli meihin kuulemma huono vaikutus. Niissä leffoissa oli ollut tosi lypsäjiä. Ne oli tykänneet lypsämisestä. Sellaisia naisia ei enää ole.
Tällä kertaa mä näyttäisin tolle vitun lypsäjälle, antaisin sille niin, että tuntuu. Oppiipa katsomaa mua kun halpaa makkaraa.
Kaksikymmentä minuuttia myöhemmin vartijat pelastivat verisen ja hakatun hoitajan lypsettävän käsittelystä.
Väkivaltainen lypsettävä nukutettiin ja vietiin suoraan leikkaus saliin. Väsynyt lääkäri sanoo hoitajalle: "Taas tämä sama sonni, jos me leikkaamme vielä yhdenkään palan pois tämän otuksen niinsanotuista aivoista, niin hänestä tulee niin totaalinen idiootti, että hän unohtaa kohta hengittämisenkin."

Ei kommentteja: